Мені надіслали не той товар, що робити?
Зв'яжіться з нашим менеджером. Якщо ви отримали не той товар з нашої вини, ми самі сплатимо послуги перевізника з повернення та негайно надішлемо вам необхідний товар.
Мені не сподобався товар, як я можу його повернути?
Ми приймаємо повернення товару, який вас не влаштував протягом 14 днів з дня продажу. Оплату послуг перевізника оплачує клієнт, якщо клієнт не сплатив за доставку, ми віднімемо вартість перевезення із суми повернення за товар. Повернення здійснюється за умови збереження товарного вигляду купленого товару, комплектації, упаковки, наклейок.
Я купив у вас амортизатор, проїхав 500 км, а він стукає та тече, що робити?
Запчастини зі слідами встановлення або експлуатації приймаються до повернення з супровідними документами СТО, на якому проводилася установка:
- Замовлення покупця (або накладна)
- Наряд на виконання робіт зі станції технічного обслуговування
- Наявність ліцензії станції (ксерокопія ліцензії чи копія свідоцтва із зазначенням видів діяльності СТО)
- Висновок майстра, який виявив дефект, з докладним описом дефекту
Я купив датчик, а він не працює
На жаль, гарантійні зобов'язання не поширюються на:
- електроустаткування (лампи, свічки, електронні блоки, запобіжники, датчики, стартери, генератори тощо)
- витратні запасні частини та матеріали (олії, фільтри, технічні рідини, автокосметику);
Я повернув вам товар, як мені отримати гроші?
При поверненні грошей за товар розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Кошти за повернутий товар будуть відправлені Вам не пізніше 7-ми днів після отримання нами товару, та зараховані на ваш картковий рахунок за вирахуванням комісії за переказ коштів. Попередньо наш менеджер зв'яжеться з Вами для уточнення реквізитів вашої платіжної картки.
Я купив ролик ГРМ на двигун ACTECO, після встановлення він зламався
У зв'язку з низькою кваліфікацією механіків мотористів, що встановлюють цю деталь, нами прийнято рішення зняти з гарантії всі ролики ГРМ для даного типу двигуна. Встановлюйте цю деталь лише на дилерському СТО з відповідним обладнанням, документацією та досвідом встановлення.
Ми підтримуємо гарантію лише на брендовий товар. Наприклад – Konner, EEP, AA-TOP, Fitshi. На товар випущений під виробником Китай (ліцензія) та Китай (аftermarket) гарантія не поширюється.
Ми не відшкодовуємо гроші за заміну гарантійних запчастин, не проводимо ремонт вузлів та агрегатів, що вийшли з ладу з вини шлюбу таких товарів, як ролики, ремені, підшипники. При настанні гарантійного випадку проводиться заміна купленого товару на аналогічне або повернення коштів.